Gdy chodzi o wyszukiwanie na urządzeniach mobilnych, użytkownicy powinni uzyskać najbardziej istotne i aktualne wyniki. Ponieważ coraz więcej osób korzysta z urządzeń mobilnych z dostępem do internetu, algorytmy Google muszą dostosować się do tych wzorców. W przeszłości Google dokonało aktualizacji w celu zapewnienia poprawnej konfiguracji i widoczności na nowoczesnych urządzeniach. Ułatwiono również użytkownikom znalezienie mobilnych stron internetowych. Z dniem 21 kwietnia 2015 Google ogłasza zmian, które pomogą użytkownikom znaleźć więcej treści przyjaznej urządzeniom mobilnym
Więcej „mobile-friendly” stron internetowych w wynikach wyszukiwania
Począwszy od 21 kwietnia, zwiększona zostanie rola „mobile-friendly” przy ustalaniu rankingu stron . Ta zmiana będzie dotyczyć wyszukiwań mobilnych we wszystkich językach na całym świecie i będzie miała istotny wpływ na wyniki wyszukiwania. W rezultacie, użytkownikom łatwiej będzie uzyskać odpowiedniej jakości wyniki wyszukiwania, które są zoptymalizowane dla ich urządzeń.
Jeśli chcesz przetestować swoją stronę użyj Mobile Friendly-Test.
Pełny artykuł Webmaster Central Blog