Internet stał się pełnowartościowym medium reklamowym. Zagościł na dobre w medialnuch planach firm prowadzących działania marketingowe. Stał się ważnym uzupełnieniem komunikacji w walce o dotarcie do konsumenta i zwrócenie jego uwagi. Własny serwis WWW to w tej chwili jedno z najważniejszych i podstawowych źródeł informacji o prowadzonej przez Ciebie firmie.

Kilka ważnych pytań:

reklama

Jaki jest cel moich dzialań ?
Do kogo chcę dotrzeć ?
Jaki wizerunek firmy chcę stworzyć ?
według jakich fraz / słów kluczowych internauci powinni znajdować moją stronę w wyszukiwarkach ?
w jaki sposób będę się reklamować ?

Skuteczna reklama internetowa zaczyna sie od optymalizacji strony pod kątem wyszukiwarek internetowych. Należy pamiętać że pomiędzy twoją stroną a odbiorcą najczęściej znajduje sie wyszukiwarka internetowa. Warto jest wiec zwrócic uwagę na to by konstruowanie treści jak i samego kodu strony ulatwiało użytnikowi Internetu dotarcie do nich.

Nastepnym etapem jest umieszczenie strony w wyszukiwarkach i popularnych katalogach stron internetowych ( przecież na razie nikt poza Toba nie wie o jej istnieniu ). Wszystkie strony przez nas wykonane umieszczamy w ponad 50 róznych wyszukiwarkach i katalogach internetowych takich jak: google.pl, onet.pl, wp.pl, netsprint.pl, start24.pl itp.

Formy reklamy internetowej :

KAMPANIE LINKÓW SPONSOROWANYCH

– oprócz skutecznego pozycjonowania twojej strony w wyszukiwarkach internetowych oferujemy również skorzystanie z usługi oferowanej przez Google – linków sponsorowanych. Zaletą tego rozwiązania jest to że adres twojej strony będzie się pojawiał w wynikach wyszukiwania na pierwszej stronie pod żądaną frazą / słowem kluczowym. W kampanii linków sponsorowanych płacisz tylko za kliknięcia a nie za wyświetlanie reklamy, wiec jest skuteczny sposób na zwiększenie statystyki odwiedzin twojego serwisu.

BANERY REKLAMOWE

– bilboard, expand, skyscraper, layer to niektóre z rodzajów wykonywanych przez nas banerów reklamowych umieszczanych w branżowych serwisach lub w popularnych portalach internetowych.

BLOG FIRMOWY

– w ostatnim czasie blogi internetowe stały się bardzo popularną formą strony internetowej. Blog może być użyteczny dla firmy działającej w internecie jako forma komentowania bieżących wydarzeń w branży, informatora w którym można znaleźć informacje na tematy związane z firmą, bądź jako forma informacji o nowościach produktowych i usługowych.

NEWSLETTER

– jest formą aktywnego porozumiewania się z twoimi potencjalnymi klientami. Jego ważną zaletą jest to że otrzymują go tylko osoby które dobrowolnie się na niego zapisały, więc jest szansa że rzeczywiście są zainteresowane oferowanymi przez Ciebie usługami lub produktami.